2011-01-22

Zumba og leggvarmere

Zumba er artig!! Iallfall med instruktør Monica på Rosten :D Er sliten både her og der og humøret er på topp :) Kom hjem til sovende barn, så da var det bare å nyte dusjen også. Luksus :)


Nå sitter jeg med kaffekoppen i den ene hånda og et gammelt strikkeprosjekt i andre hånda. Fant det frem under litt rydding i garnbeholdningen ;) Det er et par leggvarmere fra drops, som jeg begynte på i starten av 2008 tror jeg. Ble litt kjedelig, så det ble lagt vekk.. Men nå er jeg straks ferdig - jippi!

2 kommentarer:

G-Anette sa...

Hei og takk for besøket hos meg :) Jeg bruker ikke Picklesgarn på Soljakka, jeg var ganske bestemt på hvilke farger jeg ville ha og Pickles hadde ikke de fargene. Det hvite er Drops Cotton Light og det grå er Drop Baby Merino.
Hiv deg med på samstrikk da ;)

bustekaffi sa...

Jeg har tenkt samme tanke, vil gjerne ha lyse, beige-aktige farger tror jeg. Og da er det også greit å se tonene i virkeligheten, ikke bare på bilder på nett :) Men dine garnvalg er gode tips! Og drops-garn er billige og veldig tilgjengelige, så det blir bytur på mandag :) Tror jammen jeg kaster meg med på samstrikkingen fra mandag av :)