2011-03-12

Arbeidsfru

Første dag på jobb var spennende og jeg kunne med lettelse se at jeg hadde kontroll på ting jeg ikke har gjort på 2.5 år. Heldigvis er hukommelsen bedre en selvtillitten ;) Gleder meg til mandag og ny arbeidsdag, så dette var virkelig etter legens ordre :)

Nå er soljakka montert (huff, jeg er ikke flink til å montere) og jeg mangler kun de siste kantene som må strikkes. Det blir gjort i kveld tenker jeg! Prøvde på jakka da og jeg kan jo si med en gang at jakka blir øøøøøørlitte trang ;) Men det visste jeg jo egentlig, da jeg strikker minste str og jeg er litt større enn det - ennå. Jeg holder jo fremdeles på å gå ned etter svangerskapet, så jeg ser ikke mørkt på at jakka skal passe kjempefint utover sommeren! Jeg kan jo faktisk bruke den nå, selv om den ikke vil henge løst på meg. Bilder kommer uansett når jakken er ferdig!

God helg! :)

1 kommentar:

G-Anette sa...

Spent å se resultatet. Er jo forresten kjekt å ha ett plagg man kommer til å passe om en stund, som motivasjon mener jeg :)
Du, den monteringen var vrien altså - ikke enkelt å få det pent når det er strikket så løst. Jaja, vi får gå med armene mot kroppen, hihi :)

Ha en fin søndagskveld

Klem