2011-03-08

Endelig bra!

Denne influensaen var jammen seigliva - men idag kjente jeg at energien endelig er tilbake! Stakkars lille minstemann som har hatt en mamma med så lite energi, han har ligget mye alene de siste ukene. Han er blitt flink til å leke alene da, det er jo viktig det også :)

Etter å ha vært hjemme siden september 2008 skulle jeg nå begynne å søke på jobber igjen, noe jeg ikke gledet meg spesielt til. Har en utdannelse innen bioteknologi og det florerer jo ikke akkurat av jobber på det feltet her jeg bor. Men dagen etter mammapermisjonen min gikk ut fikk jeg tilfeldigvis en telefon fra en kollega av min tidligere sjef. Hun lurte på om jeg var interessert i å begynne å jobbe for henne! Og om jeg kunne starte 11. mars! JIPPI c¨,)

Så nå blir det litt mindre tid til strikking på dagtid, men jeg blir et bedre menneske, så da går det opp i opp ;)

Er straks ferdig med ryggen til soljakka, bare ett erme igjen, så skal jeg prøve å få sammenvevet alle kantene. Blir spennende!

3 kommentarer:

G-Anette sa...

Så bra du er frisk igjen og gratulerer med jobb! :)

Regner med du strikker så det hyler etter i dette øyeblikk ;)

Gleder meg til å se resultatet! :)

Klem

Stinemorღ sa...

Så flott at du er bedre, og gratulerer med ny jobb!
c",)

bustekaffi sa...

Tusen takk! Og soljakka er strikket ferdig, jeg "skal bare" montere den ferdig :D