2011-02-06

Back in the saddle again... :)

Ukens prosjekter:

  1. Da var prosjekt soljakke satt igang igjen! Fikk strikket litt på svigerfamiliebesøk i helga :) Kjekt med barnevakt ;)
  2. Etter å ha strikket en rask lue til sambo fikk jeg så mange gode tilbakemeldinger og ønsker om lue, at jeg må samle sammen litt garn og ta meg en luekveld i ny og ne:)
  3. I tillegg må (vil) jeg strikke noe til en liten nyfødt gutt jeg skal besøke om ei uke. Tenker på Saartje´s Bootees. Har strikket de tidligere og de er veldig søte og enkle. Mulig jeg finner på noe annet ved siden av. Noen tips? :)

2 kommentarer:

G-Anette sa...

De tøflene er bare SÅ nydelige! :)
Hvis du har Nøstebarnboka så er mitt tips de vottene du kan se her:

http://g-anette.blogspot.com/2010/07/farger.html

De er superenkle å strikke, og veldig bra passform til små barnehender. Og litt samme stil som tøflene siden det er rillestrikk.

Ha en fin "frustrert frue"-kveld ;)

bustekaffi sa...

Takk for tipset om vottene! De baby-tøflene går jo unna i en fei og det passer seg jo med tilhørende votter :) Får se om garnet rekker! :P