2011-02-11

Pre-helg-rapport

Sola skinner, minstemann sover og jeg har vasket huset til helg. Iallfall deler av det ;) Det får være måte på.. Det lukter deilig grønnsåpe her og jeg føler meg ordentlig flink!

Ved siden av meg ligger de straks ferdige bootees som jeg strikker som gave og jeg har masse garn igjen, så det blir votter også. Jeg har dessverre lånt bort Nøstebarnboka mi til noen og så husker jeg ikke til hvem (!), så det blir et par enkle babyvotter uten tommel fra drops tenker jeg.










Jeg har også strikket ferdig lillebrors babyteppe (ja, han er jo bare 7 mnd nå... hehe.. ). Nå har jeg ingen uferdige pro.... veeeeent nå litt! Jeg har visst en påbegynt vest til storebror liggende. Men den skal ligge en stund, mulig jeg rekker den opp også. SÅ teknisk sett har jeg ingen uferdige prosjekter liggende som jeg ikke bruker tiden på nå! JIPPI! (Det betyr jo at jeg kan begynne på flere! Må jo ha litt variasjon)

Jeg reiser til Telemark på ei ukes ferie hos mamma i neste uke, og da skal prosjekt soljakke fullføres. Skal også få mamma til å lære meg sokkene sine, den hælforsterkningen hennes er super.

Burde komme meg ut i sola også. Får ta en lang tur når jeg skal hente storebror i barnehagen :)

Skulle ønske jeg var en skifantast, for det ser helt herlig ut ute!

God helg til alle som titter innom!

Ingen kommentarer: