2011-02-01

Neeeiiii! Soljakka going slow :)

Rikskløne nr 1 altså! Begynte å telle for å dele opp i forstykker og bakstykke - og så har jeg klart å legge opp for få masker!! Gaaaah! .... Gaaaaah! .... *pustinn pustuuuut* Når skal jeg lære å dobbelsjekke tellinga mi? (I denne stund kanskje - heh).

Jeg vet, klok av skade, at jeg bør rekke opp og begynne en gang til. Men... Gaaaah!

S u k k

At det går an!

Vel, jeg rekker opp og starter på nytt - inkludert dobbeltsjekk av antall masker.. : )

Lys i mørke: garnet er lett å rekke opp og holder seg fint! :D Men jeg tror jeg må vente litt med å starte på igjen. Venter til i kveld tror jeg :P

2 kommentarer:

G-Anette sa...

Ååå, jeg føler med deg!! Så utrolig irriterende, men imponert over at du hiver deg Over det igjen :)

bustekaffi sa...

Takk for støtten - det var utrolig kjedelig å rekke opp alle stripene... Men kanskje en grunn til at jeg synes det gikk så fort å strikke? Hadde iallfall 9 masker for lite. Merkelig. Kanskje det er en masketyv i huset?